Zobrazení:7 Autor:Editor webu Čas publikování: 2020-11-04 Původ:Stránky
Po několika měsících plánování, návrhů, stavebních a dekoračních prací konečně vzniká SPRSUN rozšířený a modernizovaný showroom tepelných čerpadel.Módní a stručný styl prezentace velmi odpovídá image značky SPRSUN.Nová výstavní hala, která se nachází v budově ústředí společnosti SPRSUN (Guangzhou, Čína), je nejen důležitým oknem pro prezentaci image značky, ale také důležitým nosičem, který odráží komplexní sílu společnosti.
Celá výstavní hala produktů je rozdělena do dvou hlavních tematických oblastí: Showroom pro domácnost a Showroom komerčních produktů včetně Monobloková DC invertorová tepelná čerpadla se zdrojem vzduchu, Split EVI DC invertorová tepelná čerpadla se vzduchovým zdrojem, DC invertorová tepelná čerpadla se vzduchovým zdrojem pro bazény, vzduchová tepelná čerpadla pro domácnost ohřívače vody, komerční ohřívače vody s tepelným čerpadlem se vzduchem, tepelná čerpadla voda/země atd. Prostor výstavní haly je obecně rozdělen do čtyř částí: oblast image značky, oblast výstavy produktů, oblast uživatelské zkušenosti a oblast obchodního vyjednávání.Každá část je samostatná, ale vzájemně propojená.Orientace na zákazníka je plně zohledněna v procesu návrhu tak, aby byla zajištěna vysoce kvalitní zkušenost z pohledu zákazníků.
Po letech průzkumu trhu doma i v zahraničí je image špičkové značky SPRSUN hluboce zakořeněna v mezinárodním průmyslu tepelných čerpadel.Oficiální spuštění aktualizované výstavní haly SPRSUN posunulo její marketingový pokrok na novou úroveň a urychlilo modernizaci strategie značky SPRSUN.V současné době společnost provádí všestrannou optimalizační reformu, buduje silný systém provozu značky a pokračuje v prohlubování strategické pozice, horkého prodeje produktů, efektivní poprodejní podpory, vysoce kvalitních kanálů, popularity značky, reputace značky atd. se snaží poskytovat kvalitní služby pro více partnerů s novým přístupem.
Rok 2020 je pro společnost rokem nepřetržitého a stabilního rozvoje a také klíčovým rokem pro SPRSUN od kvantitativní změny ke změně kvalitativní.Posilováním managementu, technologických inovací, optimalizace výroby, transformace trhu, uvádění talentů, budování kultury a dalších aspektů si SPRSUN udržuje zdravé, stabilní a silné tempo rozvoje.I při širokém rozšíření celosvětové epidemie COVID-19 dosáhly naše zahraniční prodeje ohromného růstu.
Nyní SPRSUN vybudoval nezávislou standardní výrobní základnu o rozloze téměř 30 000 metrů čtverečních s roční výstupní hodnotou přes 44 milionů amerických dolarů.Produkty společnosti jsou vyváženy do více než 60 zámořských zemí a regionů, včetně Evropy, Oceánie, Afriky, jihovýchodní Asie atd. Současně společnost provedla hloubkovou síť kanálů na domácích čínských trzích HVAC a dosáhl pozoruhodných úspěchů.
Zcela nová zážitková výstavní síň, firemní image a marketingový systém, které společnost posílila velkými investicemi, sehrály důležitou roli v transformaci a modernizaci značky.Dále bude SPRSUN dále integrovat alokaci výhodných zdrojů a vědecky vylepšit výrobní zařízení, výzkum a vývoj nových produktů, výstavbu kanálů, investice do reklamy, poprodejní servis, nábor talentů atd. Budeme se snažit dodávat lepší produkty a lepší služby našim partnerům a zákazníkům.
2023-12-01
2022-01-07
2021-10-30
2016-08-19